Komenda Powiatowa Policji w Lubinie ogłosiła nabór na stanowisko inspektora w Referacie Wspomagającym. Zainteresowani kandydaci mają możliwość aplikowania na miejsce pracy, które znajduje się przy ul. Romualda Traugutta 3 w Lubinie. Praca przewiduje zatrudnienie na umowę o pracę w niepełnym wymiarze etatu, a aplikacje można składać do 3 stycznia 2025 roku. Ogłoszenie skierowane jest do osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w administracji publicznej.
Osoba, która chciałaby ubiegać się o to stanowisko, powinna spełniać szereg wymagań, w tym posiadać wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne. Preferowane będzie także wykształcenie wyższe w tej samej dziedzinie. Wymagana jest również roczna praktyka w administracji publicznej oraz umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Dodatkowo, kandydaci muszą wykazać się znajomością przepisów dotyczących działania Policji oraz zasad przydziału lokali mieszkalnych.
Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi prowadzenie dokumentacji dotyczącej mieszkań funkcjonariuszy, sporządzanie decyzji administracyjnych oraz controlowanie wydatków z Funduszu Wsparcia Policji. Osoby zainteresowane stanowiskiem powinny dostarczyć wymagane dokumenty, w tym CV, list motywacyjny oraz szereg oświadczeń dotyczących obywatelstwa i stanu prawnego. Warto zauważyć, że niepełnosprawność nie stanowi przeszkody do aplikowania, a urząd posiada odpowiednie zasady zatrudnienia osób z niepełnosprawnością.
Dokumenty aplikacyjne można składać zarówno osobiście, jak i drogą pocztową na adres Komendy Powiatowej Policji w Lubinie. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w wydziale kadrowym komendy. Przewidywane wynagrodzenie wynosi 4.772,90 zł brutto, a także istnieje możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w zależności od stażu pracy. Komenda podkreśla również, że oferty niezgodne z wymaganiami nie będą brane pod uwagę.
Źródło: Policja Lubin
Oceń: Nabór na stanowisko Inspektora w Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie
Zobacz Także